måndag 3 mars 2014

Hotellmys i lyxig miljö!

I helgen (fredag till lördag) checkade vi in på Elite Hotel i Luleå. Jag vet inte riktigt vad jag har bott på för hotell förr, men detta kändes superlyxigt. Nästan som ett andra hem! ;) 
 
Härligt "sovrum" med mjuka, sköna sängar.


Ett litet vardagsrum var inte heller helt fel i ett hotellrum?

Och ett stooort badrum med badkar! Jag var tvungen testa det, det är väl fem år
sedan jag badade badkar sist tror jag...
 
Fredag kväll spenderade vi på All Star. Vi åt supergod mat och kikade på lite hockey. När vi senare var på väg att ge oss för kvällen (en tidig morgon i form av jobb redan klockan sex tog ut sin rätt) träffade David ett par gamla lumparkompisar som var där med flickvänner och blivande fruar. Så kvällen blev senare än tanken var från början, med en massa surr, dans och lite gott att dricka.
 
Resterande tid spenderades på hotellrummet med lite spel och tv-tittande. På något sätt är det skönt att få ta det lugnt "på riktigt" någon gång. Visst, vi kan spela spel och se tv hemma med. Men på något snurrar ändå alla måsten i mitt huvud på ett helt annat sätt än då man har lämnat alla dessa måsten hemma. :)
 
Men, som man brukar säga: Det bästa med att resa bort är att få återvända hemåt igen. Härligt att komma hem på lördagskvällen och känna att det är här jag hör hemma. UNDERBART!

Inga kommentarer: