måndag 28 april 2014

Måndag igen

Jag har haft några underbara timmar med min son idag. Lite extra bonus i vardagen eftersom jag har chansen att sluta så tidigt från jobbet och hinner hämta hem honom någon timme. Idag har han lärt sin mamma att spela tv-spel. Mario Cart kanske det heter? Och jag har suttit och vridit på ratten i skär frenesi för att komma i närheten av min sons underbara resultat på banorna. Jag var nöjd då jag inte hamnade på tolfte plats vill jag lova! :D Nu är det bara att öva lite, så jag kan ge honom en match någon gång i framtiden.

Just nu håller David och hans pappa på att försöka få upp ett förråd ute vid garaget så vi har någonstans att förvara lite trädgårdsredskap. Under tiden passar jag på att tvätta lite. Win win situation tycker jag, som får spendera en och en halv timme i soffan mellan varje tvätt. ;) Nu är det dags för lite Biggest Loser till nästa tvätt är klar. Och jag skänker en tacksam tanke till karlarna som jobbar därute. Tur att det finns händiga män som dem!

Inga kommentarer: