torsdag 6 mars 2008

Lunchdejt!

Idag har jag och Alvar varit lediga hela långa dagen. Vi hade till på köpet turen att få besök av Anna och Alicia från morgonen. Barnen lekte och hade jätteskoj. Och då man ser dem tillsammans då vi inte har träffats på länge ser man verkligen hur mycket de förändras och hur fort det verkligen går! Vi avslutade dejten med en korv och makaroner lunch till de små. En hel Bullens varmkorv-burk åt de upp! Matfriska små liv. ;-) Och jag kan lova att Alvar sov gott efter den förmiddagen!

Nu har jag suttit och sett tv. Bara myst i soffhörnet framför "Du blir vad du äter" med en kopp rött blåbärste från Friggs. Två kompisar har rekommenderat det och jag måste säga att det är verkligen som godis. Så det hinner bli både en och två och tre koppar under dagen!

Tror jag ska surfa runt lite och se vad jag har missat och sen är det nog dags för sängen. För vem vet när min morgonpigge älskling vill upp i morgonbitti!?

Inga kommentarer: