tisdag 4 mars 2008

Morgonpigg lillprins!

Här sitter jag och gäspar... Klockan visar 07.02 och jag och Alvar har redan hunnit med att mysa i sängen och vakna ordentligt, betala en tröja från me & I som jag har vunnit på tradera och konstatera att mammas halstabletter är "boos"! De föll i varje fall inte Alvar i smaken. Han var ju absolut tvungen att testa dem efter att han stulit dem ur min nattygsbordslåda nämligen! ;-)

Fyndet från Me & I!


Sitter och funderar vad den här dagen ska ha att erbjuda. Inga planer alls, och då är det ändå min lediga dag idag (nåja, en av två lediga dagar den här veckan). En prommis får vi allt försöka ta oss på tror jag. Funderar mest om vi ska försöka övertala Anna och Alicia att promenera med oss en sväng eller om det är bäst att vi går själv, med tanke på att min ork fortfarande inte är på topp efter jag var sjuk. Har inte samma speed på benen som vanligt med andra ord! :-D

Alvar å andra sidan, apropå sjukdomar alltså, har repat sig helt! Springer runt i hela huset som om han aldrig gjort annat. Och återkomsten till förskolan gick över förväntan även denna gång. Inte en tår än så länge, och det känns ju väldigt skönt!!!

Nej, nu tror jag det är dags för välling till Alvar och lite frukost till mamma. På återseende!

Inga kommentarer: