tisdag 2 juni 2009

Åh nej...

Jaha... Återigen har de negativa sidorna av att bo på tre ställen visat sig. Sitter hemma i huset (som inte kommer att vara "hemma" speciellt länge till...) och har precis lagt Alvar. Det var ett riktigt trött charmtroll som lade ner sitt huvud på kudden ikväll vill jag lova. Det tog bara tre minuter så var det tyst där inne!

Hur som helst... När jag lagt Alvar kom suget. Jag bara måste få fortsätta läsa "Luftslottet som sprängdes"! Jag letar, letar och letar lite till och kommer till den fasansfulla insikten: Boken är hemma hos David! Jä-la skit! Det är så himla typiskt att jag inser det just nu... Just i veckan när han inte är hemma och har möjlighet att komma förbi med den. Just nu, när min gullunge redan är lagd och det inte finns någon möjlighet att fara och hämta boken. *suck* Jaja... Det är bara att ta det med jämnmod. Jag får väl läsa Amelia istället. Eller se 2½ män. Eller nåt...

1 kommentar:

M sa...

jag förstår din panik. jag kunde inte lägga ifrån mig böckerna när jag läste de. tror det kommer bli en vända till genom alla tre i sommar...