tisdag 2 juni 2009

Helgen och sommaren

Vi har äntligen kommit in i juni månad. Jag och Milla konstaterade snabbt att det officiellt är sommar tillslut! Inga mer långbyxor innan augusti. Eller nåt... ;-) Sommarens två första dagar har dock inte bjudit på någon ofantlig värme tyvärr, men det hinner ju ändra sig.

Annat var det i helgen. Omkring 25 grader varmt och strålande sol och värmande vindar. Lördagen spenderade jag och David på stigar i en trollskog, liggandes på en sandstrand på en filt och lunchen intogs sittandes ute i solen. Vi åt en sen middag utomhus med bara myggen som sällskap och natten spenderades på puben. Jag har pratat och skrattat och uppdaterats om gamla vänners nuvarande liv. Kvällen avslutades hemma hos E med en massa prat och mycket gott att äta. En väldigt trevlig lördag med andra ord!

Söndagen blev som den blev... Tänk att personer som inte ens är en huvudsaklig del av mitt liv kan påverka det så oerhört mycket. Tänk att jag faktiskt låter dem göra det... Men allt ändras och allt kan bli bättre. Jag hoppas verkligen att det blir det. För allas skull.

Förresten... Har jag någonsin nämnt att jag älskar min familj mest av allt på hela jorden? Bara så att ni vet...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror jag ska bjuda dig/er på vin istället för bullar...=) så vi får skratta sådär igen! Inse att vi vände ut och in på en grabb för att se om han hade snygg bakdel, vilket han hade ;) Men nu finns bevis på att det inte bara är jag som är galen utan även du och D =) Angeånde brandmän? Tror säkert de kan laga hjärta som krossats, iaf verkar du fått ditt lagat och det märks på hela dig =) ...Jag kanske måste få en grillkväll att spåra ur för att få veta haha!