torsdag 22 oktober 2009

Att leva i kartonger...

Ja, det är fortfarande lite så. Rätt mycket så kanske om sanningen ska fram. ;-) Häromdagen tänkte jag vara duktig och föra över lite bilder från kamera och mobiltelefon till datorn. Men hur lätt är det när jag inte kunde hitta sladden NÅGONSTANS??? Hmm... Undrar om det är en liten hint om att det är dags att packa upp "på riktigt" snart? För det är väl lika bra att jag inser att det knappast är en perfekt lösning att leva med hälften av mina saker i kartonger resten av livet... Men det är ju verkligen sååå tråkigt att packa upp! Eller... Jag kanske måste se det som en shoppingmöjlighet istället. För VAR ska jag sätta alla saker jag packar upp egentligen? Nej, jag tror bestämt att en resa till ikea närmar sig med stormsteg - igen! =)

Inga kommentarer: