torsdag 29 april 2010

EXTREMT...

...lång vecka. Men nu är den snart slut. Bara en dag kvar, sedan är det helg. Och vad ska man göra under Valborgs och Första Maj då? Sova tror jag... Då jag slutar i morgon ska jag fara hem, lägga mig i sängen och därefter sova till söndag eftermiddag. Så känns det i varje fall idag. Men jag vet att morgondagen kan förändra den känslan. För känslan att vara ledig och få sova hur länge och hur mycket man vill kan göra vem som helst pigg. :-) Kanske jag till och med har orken att träna efter jobbet?

A har åkt till sin pappa igen. Jag hoppas de får en trevlig långhelg tillsammans och att de får vila upp sig lika mycket som jag har planerat att göra. ;-) Men jag kommer att sakna gullungen min, varje vaken minut och hela tiden, tills han kommer hem igen på torsdag.

Inga kommentarer: