torsdag 1 september 2011

Födelsedagar och feberyra



Så såg det ut i Piteå Tidningen 110823. Min underbare kille fyllde fem år och jag kan inte fatta vart tiden har sprungit iväg...! Tiden går så fort, så fort... Och fortfarande nu, efter fem år, så älskar jag min son mer och mer för varje dag som går!

Annars? Det har varit många födelsedagar sista tiden och tiden att uppdatera här har inte funnits. Förutom Alvar har både hans morfar, hans mosters sambo och jag hunnit med att bli ett år äldre. Inte mycket att fira enligt oss, men tydligen enligt andra. Och jag är rätt glad över att min födelsedag kom även i år, för i år bar den med sig en smörgåstårta från Luleå! Tack snälla, underbara syster-yster för att du letade fram orken och gjorde en tårta åt mig. Du är bäst!

Just nu ligger jag sjuk. En väldigt uppfriskande och glädjande start på hösten. Eller inte... Men febern är på väg bort nu, även om det kändes som en manlig förkylning där ett tag (dvs: jag är döende, ta hand om mig, jag kommer inte att överleva detta!). Men mitt hopp är att tillfriskna snarast. För på lördag vill jag jobba igen. Och på kvällen ska jag visst bli bjuden på middag i stan. Jag undrar vad jag gjort för gott för att förtjäna det? ;)

Inga kommentarer: