onsdag 4 juni 2008

Nervarvning inför semestern

Nu börjar sista arbetsveckan före en veckas semester på Kreta (är det någon som har fattat att jag faktiskt ska åka utomlands snart?!?) lida mot sitt slut. En väldigt lugn arbetsvecka skulle jag vilja tillägga, med tanke på att det är examensveckan och allt. Och då har vi på jobbet passat på att umgås lite extra med varandra så vi helt säkert ska vara less varandra när vi väl går på semester! =) Vi har haft möjlighet att luncha med varandra både i måndags och idag, vi som i stort sett aldrig kan ha lunch tillsammans i vanliga fall. Och bara det känns roligt tycker jag, att få sitta ner tillsammans i lugn och ro och prata, skratta, äta gott och skoja bort nån timme! Har jag nämnt förut att jag helt enkelt bara älskar mina arbetskamrater? Helt underbara är ni!

Nu sitter jag och varvar ner efter en 40 minuter lång joggingtur i den värmande kvällssolen. Det är ju helt enkelt underbart med sommaren! Tiden fram till midsommar gör det ju helt plötsligt värt att bo här uppe i mörker och kyla halva året. För den här årstiden har vi ju dag dygnet runt! Åh, vad jag älskar att bo där jag bor!

Inga kommentarer: