måndag 11 augusti 2008

Klara, färdiga... BAKA!

Äntligen har jag kommit igång med lite bakning inför Alvars födelsedag. Det känns så skönt att få fylla upp frysen med lite fika igen. Jag insåg nämligen precis att jag inte har bakat ordentligt sedan han fyllde ett år! :-o Men nu har jag i varje fall tagit mig igenom bullbaket som är det mest krävande. Nu behövs det bara lite långpannekakor och småkakor så är jag nöjd sen! Vad jag skulle ha hittat på för tårta är däremot en helt annan femma... Hmm. Tror jag måste fortsätta grubbla på det. För det är ju klart att min lill-kille (som börjar bli skrämmande stor tycker jag :-o) måste få sig en två-års tårta! =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

oj redan! Räcker det inte med att börja dagen innan? ;)

Vardagsliv och Tankar sa...

Eller kanske natten innan, eller hur? ;-) =) Måste ju börjas i tid när jag har börjat om att jobba och allt. :-o