torsdag 10 december 2009

Idioter i världen!

Jag är leds. Min syster har träffat en idiot till pojkvän. Och jag kan inte på nån nivå tycka att det är hans uppväxts fel att han är som han är. Men han är så... Och nu, nu är det kört. Och nästa gång jag ser honom kommer jag antagligen slå ihjäl honom. JAG SKOJAR INTE. Jag har ALDRIG i mitt liv varit så här arg!!!!!!!!! (missförstå mig inte, jag kommer älska HENNE till den dag jag dör...)

Så var firar jag jul i år? Hemma ensam med Alvar och David kanske? I bästa fall... För på nåt sätt så kommer han (den största idioten jag vet) vara där. Och då är inte vi där. Så det så!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

klart det inte är hans uppväxt! han är väl vuxen? och som vuxen gör man ju val, val om hur man vill vara som person! skylla på sin uppväxt tycker jag inte man kan göra, det rättfärdigar inte ens beteende, rättfärdigar inte att kunna bete sig som en idiot!