torsdag 27 oktober 2011

Lite typiskt...

...att vår julfest i år infaller precis den helg jag har lovat att vara hundvakt åt min syster. Och för första året så ska vi få hålla till på hemmaplan. Det är mat och underhållning i Storforsen som står på schemat. Man får till och med ta med sig respektive för en billig penning. Typiskt, som sagt... Men, men... Min syster förtjänar ett vegetariskt julbord. Det är på tiden hon får prova på ett sådant. Jag och David får väl göra det bästa av det hela och gå på någon trevlig restaurang i Luleå istället. All Star eller liknande är aldrig helt fel det heller. :)

Alvar har åkt till sin pappa ikväll. Och huset är som vanligt tomt och öde. Men jag ska göra det bästa av helgen. Försöka sova mycket och kanske blir det lite 40-års kalasande på lördag. Vi får väl se vad helgen har att erbjuda...

Inga kommentarer: