torsdag 6 mars 2014

Magsjuka

David drabbades av magsjuka natten till igår. Han for på jobbet igår morse men efter ett par timmar där (som jag fattar mestadels spenderades på toaletten) kom han hem, vit i ansiktet och ansågs sig besegrad. Som tur var hade jag turen att få fara på jobbet så jag slapp hans baciller. :) Han är hur som helst bättre nu och tur är väl det.

Alvar kom hem idag (redan klockan två, det var verkligen min lyckodag!) och jag vill verkligen inte att han drabbas av magsjuka. Ja, om sanningen ska fram så vill inte jag drabbas heller... Usch och fy för magsjuka! Och hur i hela friden klarar man sig med en toalett om hela familjen blir liggande samtidigt? Jag vill inte tänka på det och ännu mindre prova på det!

Nej, nu ska jag tänkta goda, renande tankar, se lite tv och sen hoppa i säng. En mysig dag med min gullunge väntar i morgon!

Inga kommentarer: