tisdag 19 maj 2009

Allt förändras... Visst kan det bli bra ändå?

Som sagt... Livet förändras till oigenkännlighet. Men det kan bli bra ändå, eller hur? Säg att det kan blir bra ändå?

Men även om allt blir bra förändras världen. Även om jag överlever, även om jag blir lycklig så är det annorlunda. Det är bara så, jag har bara mig själv att skylla. Och idag... Ja, idag så kan jag inte ändra på någonting alls. Även om jag ibland tror att jag vill ändra på allting, spola tillbaka tiden. Och fixa allt så att livet blir normalt igen. Så att livet blir det jag ville att det skulle vara...

Hoppa tillbaka i tiden är en omöjlighet. Det spelar ingen roll vad jag önskar, vad jag hoppas, vad jag vill... Och kanske, KANSKE kan jag bli lycklig i ett nytt liv med. Jag ska försöka, jag ska kämpa! Och kanske blir det inte så svårt som det kunde ha blivit...

"Never be the same again..."

Inga kommentarer: