måndag 2 november 2009

Håller kroppen på att ge upp?

Jag börjar tro det. Det är väl kanske inte så konstigt. Jag har läst att man faktiskt MÅSTE få sova för att kroppen ska fungera som den ska. Att den faktiskt inte orkar annars...

Jag lade mig klockan 20.30 igår kväll. Jag lyckades väl kanske sova i en timme eller nåt, sedan har jag snurrat precis hela natten. Jag vet inte vad det beror på. Jag är trött, så trött, men kroppen vägrar slappna av och sova.

Jag gissar att det är någonting som stör, någonting som jag borde bearbeta och sedan släppa. Men hur mycket jag än försöker så kan jag inte få fram en enda tanke som är vettig på något sätt överhuvudtaget... Jag är tom på tankar och tom på känslor. Jag! Jag som verkligen är en mästare på att fundera och analyser och känna. Men nu är det bara tomt, ett svart hål utan innehåll.

Inga kommentarer: