lördag 21 november 2009

Shoppingdag

Idag har det blivit en heldag i Luleå. Det blev ingen overall till Alvar. Jag tror vi måste ta en tur till "Kidz" (eller vad det kan tänkas heta) i Boden för att hitta en Rassavill. Reima overallen vi testade var bra, men Alvar är så smal i handleder och fotleder och Rassavill brukar var lite tajtare där än vad Reiman var. Så jag avvaktar. Däremot blev det långkalsonger och en täckjacka åt min älskling, samt två plagg åt Mias söta gullungar. Så jag är nöjd med dagens shopping.

Kvällen avslutades med tacos med mamma, A, syrran och hennes kille medan resten av familjen åkte och såg hockey. Hemskt trevligt måste jag säga. Hoppas vi kan göra det fler gånger!

2 kommentarer:

Maria sa...

Nämen, vad är det jag läser :-) Presenter är ju alltid skoj :-) Och affären heter "Kidsen", tänkte så att du inte går vilse i stora Boden ;-)

Vardagsliv och Tankar sa...

*haha* Okej! Då kanske jag lyckas hitta rätt. Nu är ju bara frågan om jag törs fara in nästa helg och köpa en overall fast inte Alvar är med och kan prova den. Eller om jag kanske ska avvakta till helgen efter det...?