torsdag 6 maj 2010

Duktig?

I morse klev jag upp strax efter fem, klädde mig och tog närmare en timmes prommis före jobbet. Lite inspirerad blev jag av en arbetskollega vars flickvän varit så duktig senaste tiden. Jag kan gissa hennes mål. ;-) Mitt mål? Bli piggare och få igång foten. Och vänja mig inför den kommande veckan med Alvar, som har haft tendens att vakna fem sista veckan vi hade honom... Men skönt är det vill jag lova, att promenera och känna att rörelsen i foten bli bättre och bättre! Men så många promenader klockan fem på morgonen tror jag inte det blir. ;-)

Nu är det fredag i morgon och sista dagen med jobb för denna vecka. Kanske vi skulle satsa på tacomiddag i morgon? Alvar tycker ju det är så kul att få hjälpa till att hacka grönsaker. Och det var ett tag sedan vi åt det känns det som. Jag tror det får bli det. Då är det bara att ta sig upp i morgon klockan halv sex igen och överleva dagen. ;-) Jaja, är det bara sol ute så är min ork på topp! Eller nåt...

1 kommentar:

maria sa...

hej! du har en mysig och trevlig liten blogg, en fråga.. hur gammal är du? take care