tisdag 4 maj 2010

Strålande sol!

Härlig dag idag! Underbart väder, med en sol som värmde från en molnfri himmel. En timmes promenad lär säkert ge mig problem i foten i morgon, men vad spelar det för roll idag? Jag har jobbat eftermiddag och gör det även i morgon. Vilket faktiskt betyder sovmorgon de veckor A är hos sin pappa. HÄRLIG och välbehövligt vill jag lova! (även om jag nu saknar A hela tiden ändå)

Nu får vi bara se hur jag sover i natt... Känner på mig att jag inte kommer att slappna av och sova så gott som jag skulle vilja göra. Men vad gör man åt det? Livet samarbetar helt enkelt inte alltid så som man vill, just live with it! Jaja, kanske lite till Cougar Town kan få mig att bli lite tröttare så kanske kudden erbjuder en helt annan natt än vad jag föreställer mig...

Inga kommentarer: