fredag 14 maj 2010

Helg igen...

Planerna för helgen är obefintliga. Vi är bjudna på palt hos mamma och pappa ikväll, men eftersom David är i Piteå och jobbar i sin farmors hus och jag känner mig halvkrasslig så blir det nog ingen palt. Resan (en timme tur och retur) känns lite besvärlig... Det får väl bli hockey här hemma ikväll istället. Det funkar säkert lika bra, även om jag är mer sugen att se någonting annat i skrivandets stund. Jaja, sånt brukar också ändras när kvällen går.

Då är bara frågan vad 17 man ska äta till middag. Grilla är ju alltid gott, men då är det ju bara att inse att det inte blir någon mat förrän åtta eller så. Och i och med att jag bara har ätit två hårdbrödmackor idag så känner jag mig hungrig redan nu. Men vi får väl se vad kvällen har att erbjuda...

Inga kommentarer: