fredag 26 november 2010

Är det dags för fredagsmys???

Nu är arbetsveckan slut igen. Oj, vad tiden går snabbt! :-o Alvar har åkt till sin pappa igen, och nu är det dags för fredagsmys - utan honom...

Men ikväll blir det ingen lugn kväll, med Idol och mys i soffan. Ikväll har vi blivit övertalade av E att följa med på Kommunfesten. Vad ska man annars göra, när både L och T och C och R ska dit? Det blir ju som en liten personalfest bara sådär! Jag hoppas det blir roligt. Både jag och C har suckat idag över att vår fredagsmyskväll hemma har förvandlats till en utekväll istället. Men det blir säkert bra. :-)

Nu väntar jag bara på att min sega, självupptagne, utseendefixerade pojkvän ska blir klar han med. Eller...? Är det en sån typ av kille han är? Nja, det blir spännande att se honom i någonting annat än arbetsbyxor för en gångs skull. Även om nu E påstår att det inte finns någonting sexigare! Vet inte om jag håller med riktigt... ;-)

Nu ska jag sminka mig lite. Kan väl vara idé så jag inte skrämmer slag på allt folk på festen! Trevlig kväll till er alla!

Inga kommentarer: