tisdag 9 november 2010

Uppdatera?

Det blir inte att skriva här så ofta. Det finns miljoner av saker att skriva, men jag kan inte förmå mig att göra det...

Alvar är här igen! Det är underbart härligt, t.o.m. de tidiga morgnarna. Även om jag faktiskt önskar mig en sovmorgon i morgonbitti. ;-)

Det har blivit vinter igen. Bitande kyla som lämnar blossande blommor på kinderna. Luften är klar och går lätt att andas igen. Även om jag då och då tror att jag har slutat andas helt.

Nu är det vinter för hela slanten. Overaller, mössor och handskar. Bob-åkning och kyliga promenader. Det är kallt, både ute och inne...

Men snart är det jul. Återigen... Och då är det dags att värma upp huset med hettande röda färger. Jag kan bara önska att julen i år blir helt underbar. Och inte lämnar några sura minnen till nästa år...

Alvar är här till på julafton, någon gång till på eftermiddagen. Och ingen kan vara lyckligare än jag! Min största önskan när det lider mot December är att få spendera julen med den kille jag älskar mest av allt. Spendera den med den kille som stal mitt hjärta samma stund som han tog sitt första andetag. Även om jag missade hans första timmar hos oss... Men jag har ett helt liv att återgälda för dessa missade timmar. Och jag kommer, nu och för evigt, göra allt för att han ska känna att han är älskad. Älskad mer än någonting annat på denna jord. :-)

Inga kommentarer: