torsdag 4 februari 2010

Hejdå älsklingen, välkommen helgen!

Nu har vi lämnat Alvar hos sin pappa igen. Och jag får återigen försöka fylla mina dagar med annat än tankarna på honom...

I morgon är det helg, och i helgen är jag hel-ledig. Så vi bestämde oss (JAAA David, jag erkänner att jag också var lite sugen ;-)) för att åka till Luleå i morgon och bo på hotell till på lördag. Det blir nog "All Star" på kvällen med lite hockey och god mat. Sen får vi väl se hur shoppingsugna vi (läs: jag) är på lördag innan vi åker hem igen. Sedan har vi hela lördagskvällen och söndagen på oss att mysa och fixa och dona hemma. Känns som en bra deal, eller hur?

Nu är det tv-dags ett tag innan kvällen blir för sen och det är dags för sängen igen.

[God natt min älskade lill-prins. Jag hoppas
du sover gott i natt med många vackra drömmar]

Inga kommentarer: