måndag 8 februari 2010

Ny vecka!

Nu är det måndag igen. Helgen är över och verkligheten tar vid igen. Men min jä*la skitmage krånglar och jag har varit hemma idag. Jaja, nya tag med den nya veckan i morgon.

Helgen var jättetrevlig. Vi åt på "All Star" och hade turen att få hjälp av den trevligaste servitören jag någonsin har träffat. Vi åt god mat, drack gott och såg lite hockey. Cleo-besöket får bli en annan gång. Efter middagen, följt av ett besök i hotellbaren med ett glas champagne till mig och en öl till David, somnade vi nämigen sött på hotellrummet istället för att fixa oss och gå ut. Men det var hur som helst en härlig kväll.

Nästan halva tiden har gått nu... På torsdag kväll hämtar vi hem Alvar igen. *jippie* Och jag och Alvar är lediga hela fredagen så jag hoppas på fint väder. Kanske vi hinner ta oss till någon backe och åka lite bob? Eller sopsäck kanske om jag får bestämma, bob-rädd som jag är. ;-) Vi får se vad den dagen bjuder på!

Inga kommentarer: