onsdag 22 februari 2012

Lyckan är på väg...

Nja, kanske inte riktigt än. Men i morgonkväll... I morgon den här tiden ligger min älskade son i sin säng hemma hos oss igen. UNDERBART! Det känns inte ens jobbigt att ha en fullspäckad arbetsdag framför sig, med start halv sju i morgonbitti. Man brukar ju säga att tiden går fort när man har roligt, och mitt jobb är fortfarande fyllt med överraskningar och roliga inslag varje dag. Det är väl så det är när man har turen att få jobba med barn. Sen går inte arbetskollegorna av för hackor de heller. :)

Nu är det enda problemet den här kvällen... VAD ska jag läsa??? Jag borde verkligen lyssna på min mamma och besöka biblioteket lite oftare. Men i brist på ny lektyr får jag väl gå igenom bokhyllorna här hemma istället. Det finns säkert någon bok som är värd att läsas ännu en gång.

Inga kommentarer: