måndag 27 februari 2012

Måndag

Första dagen denna vecka är avverkad. Vi körde lite vattenträning på jobbet, vilket vi gör alldeles för sällan. Jag förstår inte varför det är så motigt att byta om till badkläder och ta sig ner i bassängen en halvtimme eller så? Det är ju inte så att duschen efter ett vattenpass tar längre tid än efter ett träningspass på land. Trots det känns det skönt att det är gjort för den här gången.

Ikväll har jag och Alvar myst på här hemma på tu man hand. Vi har spelat spel, duschat och sett en film med russin och paprika som tilltugg. Härligt att få lyxa till en vanlig måndag!

I morgon är det dags för 5-års kontroll för Alvar. Jag hoppas allt går bra. Jag måste erkänna att jag bävar lite för sprutan... Men det går nog säkert bra. Eftersom Alvar ville ha extra sällskap har David lovat att följa med. Känns nog lika skönt för mig som för Alvar skulle jag gissa...

Inga kommentarer: