fredag 21 september 2012

Höst i luften...

Det är helg återigen och Alvar är hemma. Underbart härligt!!!

Morgonen spenderade vi tillsammans alla tre, med en födelsedagsskattjakt för David som Alvar fixade medan jag fick äran att göra frukost. :) Resterande dag och kväll har jag spenderat på jobbet med trevligt sällskap (tack E) och många badgäster i varierande åldrar. Härlig kväll i jobbar-anda.

När jag kom hem hade jag turen att Alvar var vaken och jag fick chansen att krama min lille prins godnatt. Varma kinder mot mina höstvinds kalla... Sedan har min underbare sambo serverat en supergod landgång ikväll. Det, i kombination med lite härliga dofter från underbara ljus, gör den här dagen perfekt!

Nu blir det lite film och sen är det sovdags. Och i morgon är det ännu en dag. Får jag önska mig strålande sol och lite kylig höstluft tack?

Inga kommentarer: