söndag 20 januari 2008

Babysimmet är igång!

Och i år är vår älskling tydligen en guppie (guppy). Så många gulliga namn på alla grupper! När vi skulle gå iväg sa jag till Alvar "Nu ska vi klä oss och ta vagnen och fara och bada". Tror bara min gullunge hörde "bada" för det blev full rulle till badrumsdörren. När jag upprepar att vi måste klä oss och ta vagnen för vi ska bada i det "stora badkaret" tittade han väldigt skeptiskt på mig. Ungefär som om han tänkte "Lurar du mig nu, mamma?" :-D Vilken sötnos!

Till slut fick vi på honom kläderna och väl på babysimmet insåg han precis vad jag hade menat med stort badkar och plaskade runt som aldrig förr! Det är så himla skoj att han tycker det är roligt att bada!

Jaja, nu ska vi strax äta en sen middag jag och Tias och sedan är det väl bara att börja och ladda inför den tidiga morgonen som väntar i morgon!

Inga kommentarer: