fredag 25 januari 2008

SÅÅÅ skönt!!!

Jag smet lite tidigare från jobbet idag och eftersom klockan var halv ett och Alvar låg och sov på förskolan så skyndade jag mig hem för att börja städa. Och städa ORDENTLIGT! Sedan hade jag den stora turen att Tias också slutade tidigare idag så när det var dags att hämta från förskolan så for han dit. Sedan åkte de vidare till Alvars farfar och farmor så jag skulle få städa klart i lugn och ro. Och nu sitter jag här i lugnet, med ett gott samvete i ett mullbärsdoftande hus och mår så himla bra! Vilket superbra sätt att börja helgen!

2 kommentarer:

Allt å lite till sa...

Ja, vilken härlig start på helgen!
Här är det som sagt inte lika skoj med en krasslig kille. :-( Men han har varit piggare idag så det kanske inte är en ny öroninflammation ändå. Vi får väl se..

Ha en trevlig helg!

Vägen från 137kilo sa...

Ja det låter härligt! Hoppas att den fortsatte i samma goda anda!?

Hoppas att du gillar fiskgratängen! :)