fredag 18 januari 2008

Inskolningen avklarad!

Och nu får jag ta tillbaka ALLT jag förutspådde i förra inlägget. Maten var ingen höjdare enligt Alvar de två första dagarna han åt på förskolan. Leverbiff är väl i min mening i och för sig inte så chockerande att han inte gillade, men dag två ratade mitt lille matvrak pannkaka! :-o VÄLDIGT ovanligt!!! Men vid lika gott mod var han för den skull, och petade glatt i sig grönsakerna istället. =)

Sovning däremot, som jag hade bävat för, gick hur bra som helst. Första dagen sov han omkring två timmar och längst av alla barnen! Dag två sov han lite kortare men tydligen lika bra enligt fröknarna! Och det känns ju väldigt skönt! Nu är inskolningen över och den har ju gått som på en dans. Får se hur det går på måndag klockan 6 på morgonen när allvaret börjar.

Inga kommentarer: