måndag 28 januari 2008

Step Up!

Sitter här och varvar ner med ett glas Loka Blåbär efter ett timmes långt step-pass. Jag är svettig och trött i kroppen, men samtidigt piggare än på länge!

Lite synd bara att passet inte är 1½ timme i stället. Skulle gärna köra igenom det några fler gånger varje träning! Fast så här i början, efter kanske 2 månaders uppehåll, kan det ju kanske vara bra att gå ut lite lugnare. Särskilt med tanke på att jag fortfarande har en son jag måste kunna jaga efter, ömma muskler till trots. Och då är det ju bra om jag åtminstone kan ta mig ur sängen i morgonbitti!

Hursomhelst ett stort tack till Malin för en ordentligt svettig timme!

Nu väntar duschen och sedan en tekopp i soffhörnet!

1 kommentar:

Allt å lite till sa...

Vad hurtig du är som är på Step up! Skönt att koppla av och slappa i soffan efter ett ordentligt träningspass. Ha en fortsatt skön kväll!