söndag 20 april 2008

Party!

Ikväll har jag haft hit en tjej på besök som har hållit i en Partylite demonstration för mig och några vänner. Jag bjöd in lite blandat folk och tänkte att som vanligt kommer säkert inte hälften, särskilt med tanke på att det kanske inte är högsäsong för ljus-tänding i de allra flestas ögon nu när solen visar sig mer och mer för varje dag som går. Men alla utom tre av dem jag hade bjudit kom så det blev verkligen fullt hus här!

Nu är fikat undanstökat, diskmaskinen i full gång med att ta hand om alla muggar, glas, tallrikar och skedar och jag, jag sitter här och funderar om jag inte skulle ta med mig Partylite katalogen till sängen och kika lite till i den. För tack vare alla som kom och handlade så har jag några kronor att spendera i produkttillgodohavanden. Och om jag verkligen tänker efter finns det säkert någonting FÖRUTOM ljus som jag kanske skulle kunna unna mig en gång som denna. Vi får väl se vad det blir. Jag har ju varit lite sugen på doftstrån förr så kanske det är dags att testa det den här gången. Varför inte i en av sommarens alla dofter?

Inga kommentarer: