fredag 20 maj 2011

Nu laddar vi!

Korvstroganoff och ris. Kanske lite popcorn. Och så har vi införskaffat några proteinbars. Visst måste det vara en bra uppladdning för en halvmara? Det får vara det... För det är enda uppladdningen som blir, om vi bortser från morgondagens frukost. ;)

Alvar har laddat han med. Han åt middag som om livet hängde på det. Jag tror han åt lika mycket mat som mig. Vad är det man säger? Man blir som man umgås. Och jag känner ingen som äter så mycket som David, så jag antar att min gullunge har lärt sig. :)

Efter en enorm middag med stroganoff, ris och sallad samt ett antal glas mjölk fortsatte han med lite popcorn, salta pinnar och några chips. Efter det var han självklart sugen på kvällsmål och det fick bli en banan, storlek XL. Han måste växa som gräs före midsommar just nu med tanke på hur hungrig han är hela tiden. I eftermiddag föll han till och med i gråt. Varför? "Mamma, jag gråter för att jag är hungrig..." Det efter en stor frukost, lunch med pasta och köttfärssås, chokladbollar, banan och glass. Jaja... Det är så kul att han han äter åtminstone. Inga problem på det planet. :D

Nu blir det lite tv och säkert en tidig kväll, åtminstone för David. I MORGON GÄLLER DET!

Inga kommentarer: