fredag 6 maj 2011

Sova borta och Älvsbyn Runt

Alvar är hemma och livet är värt att levas igen! Så känns det ibland... Trots att jag kämpar mot nån sorts av maginfluensa. :( Men men, huvudsaken är att han är här igen. :)

Idag hämtade mormor honom på förskolan. Och ikväll var viktigaste frågan till mormor: "Kan jag inte få sova hos er i natt?". I natt sover han hemma. Men vi får väl se vad morgondagen erbjuder... Han vill ju så gärna, och mormorshjärtat kan inte säga nej. Vi får väl se vad jag känner. Om mammahjärtat orkar med att släppa honom... Helst vill jag ha honom här hemma hela tiden han är här. Men om han vill sova hos mormor, vad ska man säga? Han älskar henne, morfar och Tula lika mycket som han älskar oss andra. Och spänningen att få sova borta ska man väl inte ta ifrån honom?

Lördag i morgon. Så klockan elva står vi redo vid Folkhögskolan för att heja fram David, Linda, Fredrik, Johan, Tomas och alla andra som ställer upp vid årets Älvsbyn Runt. *heja heja heja* Och jag hoppas min sötnos får en underbar dag! Som vi ska springa mellan alla växlingsstationer! =) Vi får se om jag får med mig kameran med. ;) Det börjar väl bli dags att använda den lite mer kanske...?

Inga kommentarer: