tisdag 28 januari 2014

Frisk och kry ;)

Jag var feberfri igår kväll så idag jobbade jag igen. SKÖÖNT! Ja, det var faktiskt skönt... I ungefär en och en halv timme. Efter att ha lagt ut medel för hand i halva omklädningsrummet och skrubbat en hel bastu var jag svettig, varm, yr och knäckt... Men, men... Det blir ju bättre så klart och det är skönt att vara igång igen.

Idag har eftermiddagen spenderats med att spela spel av diverse slag. Mysigt och härligt att orka sitta uppe ett tag och orka vara närvarande i spelet. Till middag serverade jag en härligt krämig kycklinggryta (och jag lyckades köra min träning under tiden grytan puttrade) och resterande kväll spenderades med hockey och lite Ronja Rövardotter-läsning.

Alvar sover gott. Snart är det min tur. :) Bara lite tv, sen hoppar jag ner mellan mina svala lakan. Trevlig kväll!

Inga kommentarer: