fredag 31 januari 2014

Sista januari...

...förtjänar väl ett inlägg nu när jag försöker uppdatera min "dagbok"? ;)

Det händer inte mycket i mitt liv nu när Alvar är hos sin pappa. Jag jobbar, that's it. Men jag är piggare nu i varje fall, så livet går väl åt rätt håll. :) Har jobbat ikväll med underbara V. Det är konstigt det där... Kan det vara för att vi jobbat så mycket tillsammans under så många år kanske? Men det är så skönt, avslappnat, tryggt och roligt. Och livet blir så mycket mer klart på så många sätt. ;)




Kvällsträningen idag orsakade ett väldigt, VÄLDIGT ont knä. Voltaren ligger på den ömmande delen i detta nu och jag tror det är bäst att ta med det på jobbet i morgon. Tur jag jobbar med en ung tjej, med pigga, friska ben. :) Men jag hatar då det känns som om kroppen är på väg att gå sönder... :(


Inga kommentarer: