söndag 19 januari 2014

Mys-dag

Det blev inte en tidig kväll igår som tanken var. Efter midnatt rumlade ett gäng pigga, högljudda brandmän in här redo att sjunga Sing Star. Så det var bara att krypa ur min underbara onepiece och göra sig lite mer presentabel. Men det var trevligt med lite sällskap. Tur bara att det här inte händer varje helg. ;)

Min onepiece förresten. VÄRLDENS BÄSTA KÖP!!! Den kom i fredags och jag har praktiskt taget bott i den sedan dess. Underbart härlig och det får mig att undra varför jag inte har köpt en tidigare. Men jag är ju alltid ute i sista sekunden när det gäller "modeplagg".

Dagen i dag har spenderats i soffan för att hämta krafter. Jag är för gammal för att vara vaken halva natten. :D Just nu känns det rätt skönt att jag har en dag kvar av min helg. Jag tror jag fortsätter zappa mellan kanalerna för att hitta någonting sevärt.

Inga kommentarer: