lördag 24 maj 2008

Hel-dag i Luleå!

Ja, det kan man verkligen kalla det. Jag och mamma åkte in med syrran som skulle börja jobba klockan 9.30. Med andra ord var inga affärer öppna när vi kom dit. Men det gick bra, vi hittade ett öppet café med supergott kaffe och en massa smarriga mackor där vi fördrev tiden.

Sedan har det blivit shoppa av hela dagen lång. Jag hittade mig två stycken bikinis på Stadium (det var ju det som var målet med resan!) så jag är väldigt nöjd med dagen.

Sedan blev det en kjol och ett par shorts samt en hel massa linnen och lite annat smått och gott. Ja, det står linnen! Jag som ALDRIG använder linnen om jag bara kan undvika det... Men nu ska vi ju faktiskt utomlands så då är det ju VÄLDIGT viktigt att armarna också får sin del av solens strålar. :-D

Inga kommentarer: