torsdag 22 maj 2008

Snart Fredag

Ja, visst är det konstigt? Veckorna formligen springer iväg från mig. Tycker det är helg en gång och jämt! Det beror väl antagligen på att jag har så kul hela veckorna igenom, att jag verkligen har lärt mig att älska och uppskatta mitt jobb och mitt liv på ett helt annat sätt än tidigare. Eller så är det bara för att det är ljusare ute igen och att det på nåt vis alltid går lite lättare för mig att andas så här på våren.

Vad händer i helgen då? Ja, det är det som är frågan. En tripp in till Luleå har jag bestämt mig för, på ett eller annat sätt. Nu börjar det ju nämligen vara akut med en bikini (2½ vecka till utlandsresan *iiiii*) och kanske ett och annat sommarplagg till.

Sedan är väl planen att hinna med några härliga prommisar också. Kanske jag lyckas locka med mig nån ut som sällskap i helgen? Det verkar ju som om det eventuellt kan bli lite bättre väder. Både lite varmare och lite sol har de lovat. Men det är ju i och för sig osett än! Det är då en väldig tur att jag inte är gjord av socker med tanke på hur mycket som det har regnat/snöat/haglat sista tiden. Hade väl antagligen smält bort på nån av mina promenader om så varit fallet! :-D

Inga kommentarer: