onsdag 12 november 2008

Simhallsbesök

Jag och min lillprins hade gårdagskvällen för oss själva. Vi åt kycklingsalsa till middag och efter det packade vi badkläderna och begav oss till simhallen för att våldgästa V och E lite. Tisdagar är ju nämligen egentligen motionssimsdagar, så att motionssimmarna ska få simma i lugn och ro, utan barn som plaskar, stojar, skriker och leker. Så vi höll oss mestadels av tiden i den lilla bassängen och Alvar tyckte det var precis lika skoj som vanligt. Han simmade runt och plaskade och skrattade och lekte. Jag måste verkligen bli lite bättre på att fara och bada med honom, han tycker ju det är så roligt!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för peppningen! Joo det känns som om de är rätt stund för å pröva vingarna lite.. annars sitter man om 20 år när pojken e utflugen å är bitter över att man aldrig fick nåt gjort för att man var en "ung mamma" Litar fullt å fast på att min lilla älskling kommer att ha det jättebra medans jag e borta! kram

Anonym sa...

Hehe, jo visst är bilderna underbara?!
Själv har jag börjat nedräkningen nu, bara 13 dagar kvar hemma i Sverige och sedan är det vita sandstränder, palmer och paraplydrinkar som gäller :)

Anonym sa...

Joo.. det e väl inte dom det handlar om. Det e väl mest Tussis så hon inte ska bli sur på Alvar så överbeskyddande som hon är. Men ni borde ju komma förbi snart. Hoppas det blir stan lördag.

Anonym sa...

Vi stormtrivs verkligen i våran lägenhet, så skönt att bo längst upp. Vi kommer nog bo här några år tills de är dags för hus :) Men detta är nog första lägenheten som jag verkligen trivs i (är igen lägenhetsmänniska) Ahh, så ni bodde i andra huset mittemot ? Vilken hörna?:) Vi har ju bott i en tvåa där i mitten ingången :)Låter som att du längtar tillbaka ? ;)