fredag 7 november 2008

Vad tycker du???

1. JAG HAR INSETT ATT MIN SENASTE KYSS... skedde herregud länge sedan!
2. JAG LYSSNAR PÅ... Three Days Grace i detta nu.
3. JAG PRATAR... och för det mesta förstår omgivningen vad jag säger trots att jag tjorvar!
4. JAG TYCKER OM... min son. Mest av allt i världen...
5. IGÅR VAR JAG... förbannad minst tre gånger.
6. MIN FÖRSTA RIKTIGA KYSS... skapade pirr hela vägen ner i tårna.
7. JAG AVSKYR NÄR FOLK... pratar skit om andra utan att egentligen känna personen de pratar om.
8. KÄRLEK ÄR DET... mest komplicerade i världen. Och ändå det mest självklara!
9. JAG GILLAR ATT... skriva ut mina tankar och känslor.
10. JAG KOMMER ALLTID ATT... vara en orolig själ.
11. JAG ÄR HEMLIGT FÖRÄLSKAD I... Friggs Blåbärste!
12. SIST JAG GRÄT VAR... igår. Ett barn hade dödsannonsen i PT. Hade inte fått leva en enda dag...
13. NÄR JAG ÄR GLAD... har jag mest troligen ny-tränat.
14. NÄR JAG VAKNAR PÅ MORGONEN... sjunger sonen oftast i sängen.
15. INNAN JAG GÅR OCH LÄGGER MIG... hoppas jag att morgondagen ska bli bra.
16. JUST NU TÄNKER JAG PÅ... att livet aldrig någonsin blir som man trodde.
18. IDAG HAR JAG... handlat barnskor till en två-åring för 650:-. :-o
19. I NATT SKA JAG... försöka sova och drömma fina drömmar.
20. I MORGON... ska jag jobba halva dagen och slappa resten.
21. JAG VILL... verkligen, verkligen att allt i livet blir bra. För alla. För evigt.

Inga kommentarer: