torsdag 14 april 2011

Torsdags-mys

Dagen idag började vi med en banan och sedan ett tandläkarbesök för Alvar. Det gick hur bra som helst såklart. Även om jag blev lite orolig när han var tvungen lägga sig ner och hon tände lampan över hans ansikte. Minnen från skadan på hakan kom tillbaka för mig... Men inte för Alvar, och det är ju huvudsaken! :-)

Resten av dagen har i stort sett spenderats utomhus i det härliga vädret. Vi (eller snarare Alvar) har cyklat runt mest hela dagen. Lunchen intogs på Trescorona och efter det ville Alvar stanna till på Turklövern för en glass. Och så fick det bli! Vi fick en underbart härlig dag med andra ord.

Nu är jag hemkommen efter att ha skjutsat upp min prins till sin pappa igen. Huset känns tomt, precis som vanligt när min virvelvind har åkt. Jag ska försöka underhålla mig själv i den mån det går. Vi får väl se om det blir lite tv, läsning ute i solen eller kanske en prommis...

1 kommentar:

Annso sa...

Åhå! Ny header! GILLA! :)