måndag 6 april 2009

Löpbandsträning

För min egen skull är det väl bäst att uppdatera lite om löpbandsträningen. Minnet är ju (som nog alla vet vid det här laget) inte det allra bästa! ;-)

8 km med 0,5 i lutning = 45.01

Men i dessa dagar är det SÅ pyskiskt påfrestande att ställa sig nere i en källare på ett löparband när vårsolen strålar utanför fönstret... Snälla snö, kan du inte bara töa bort nu?!

Jag är hur som helst glad att jag pallade 45 minuter. Med nya joggingskor och allt! Men nog känns det att det är en helt annan dämpning i dem än i mina gamla skor. Eller... Att det faktiskt FINNS dämpning i dem kanske jag ska säga! För helt plötsligt, efter ett års löpbandsträning, så är det helt andra muskler i benen som får jobba. :-o Men, men... Det kanske inte skadar det heller!

1 kommentar:

PetramedAochE sa...

Kikar in med ett litet tips om att du kan vara med och tävla om smycken (bl a namnsmycken) i min blogg!

http://www.petramedaoche.se/?p=552