torsdag 2 april 2009

Slut på denna dag...

Vår lediga dag blev en underbart härlig dag! El och hennes dotter var upptagna idag men vi fick ett trevligt besök av M och hennes son istället. Alltid lika skoj att ses och surra bort någon timme! Och barnen sprang huset runt, fram och tillbaka. Precis så avslappnande som en mamma/barn-dejt kan bli med andra ord. =)

Ikväll har jag och Alvar varit till simhallen och badat, motionssimskvällen till trots. Och Alvar tyckte det var superskoj - precis som vanligt! Synd bara att han börjar frysa så fort. Det tar bara 15 minuter så är han blå om sina söta läppar... Tur bara att han inte verkar lida utav det.

Nu är det sängdags för mig. Jag ska lägga mig under täcket, läsa lite mer ur "Flickan som lekte med elden" och sedan somna sött. Och i morgon, ja då är det fredag och veckans sista arbetsdag. Nåja, jag kanske jobbar i helgen med i och för sig... Men trots det så är det dags för mys och gos och lugn och ro igen! HÄRLIGT!

GOD NATT!!!

Inga kommentarer: