fredag 24 april 2009

Uppladdning inför helgen!

Efter lunchen idag lade jag ner min trötta gullunge i vagnen. Jag hann knappt stoppa om honom förrän han lade igen sina stora blå. Inte så konstigt efter en mastig palt-lunch kanske...

Jag och Em passade på att ta en lång, rask promenad medan Alvar sov. Vi promenerade i 1½ timme och det var verkligen hur härligt som helst! En massa surr en fredag eftermiddag under en uppsprickande himmel där solen sakta kämpar sig fram kan väl i och för sig aldrig vara helt fel?

Nu är jag och A hemma igen efter en snabb shoppingtur. Vi har laddat upp med lite middagsmat och bubbelvatten så nu är det bara att börja nervarvningen inför helgen på allvar. Och vet ni vad? Den grå, mulna fredagen har förvandlats till en varm och solig vårdag! Det är bara att hålla tummarna att vi får behålla det vackra vädret resten av helgen!

Inga kommentarer: