måndag 6 april 2009

Måndag...

Dagen idag har varit både långsam och gått oerhört snabbt på samma gång. Jag var SÅ trött i morse. Ska man inte vara utvilad efter helgen? Jag har i och för sig jobbat hela helgen så jag har ju inte precis vilat upp mig. Kanske är det därför längtan efter kommande påskhelg var så stor just den här morgonen?

Sedan vaknade jag med en blixtrande huvudvärk och den kan ju ha varit en bidragande orsak till min morgontrötthet idag kanske? Huvudvärken fick sin förklaring efter lunch - spänningar i nacke och rygg. När underbara L använde sina magiska fingrar på precis rätt punkter blev det lite bättre. Nu är det bara att överleva till morgondagens massage. Jag håller även alla tummar jag har att L kommer ihåg att ta med sig akupunktur nålarna den här gången så jag får chansen att prova på det med!

För tillfället myser min prins i soffan framför "Musses Klubbhus". Snart är det middagsdags och efter det tror jag vi ska ta oss en kvällsprommis genom snömodd och vattenpölar. Kanske, kanske hjälper den mig att sova gott i natt? Mina planer för kvällen är redan bestämda. Kvällsmys i soffan med Alvar. Sedan blöjbyte, tandborstning och sänggång för honom. Efter det ska jag dricka blåbärste och mysa i soffan. Förhoppningsvis orkar jag läsa färdigt "Flickan som lekte med elden" ikväll. Det är inte många sidor kvar nu!

HA EN TREVLIG KVÄLL!

Inga kommentarer: