söndag 28 december 2008

Apropå nyårslöften...

Just det ja... Vilket är det vanligaste nyårslöftet av dem alla? Skulle tro att det är något i stil med gå ner i vikt/börja träna mer/börja äta nyttigare/börja ta hand om min kropp bättre o.s.v. Någon som håller med?

Jag kan glatt säga att det lovade jag mig själv redan i mars/april i år (tack så mycket E för din fina idé!!!) och tack och lov har det gått rätt bra! Det är så härligt att känna att jag faktiskt lyckats bra med någonting 2008. Så jag ändrar mig (men bara liiiite ;-)): Inte ett HELT bortkastat år ändå! =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Precis, håller helt med dig :) Tack så mycket! :) Kram Lina

Anonym sa...

Jag tror som du att de är detta med vikten som är mångas nyårslöften..
Mitt löfte är också detta med vikten, att fortsätta kämpa :)