måndag 22 december 2008

Dan före dan...

...före dopparedan. Visst blev det rätt nu?

Jag kan för allt inte förstå att det är julafton på onsdag. Det känns som om hela december bara rusat ifrån mig, som om jag har legat steget efter hela tiden. Och jag ligger fortfarande efter i det mesta som har med julen att göra... Men idag har jag semester hela dagen lång. Tanken med dagen är att få alla julklappar färdiga. Hur det nu ska hinnas, men jag vet att det kommer att gå. Allt går om man bara vill!

Nej, nu ska jag dricka upp mitt kaffe så att jag och Alvar kan börja vår dag. Jag funderar på om vi skulle ha tagit en tur på simhallen och badat lite. Mitt dåliga samvete hann nämligen ikapp mig i helgen när jag jobbade och flera av Alvars jämngamla kamrater var och badade med sina föräldrar... Vi får se om vi hinner. Och jag lovar och svär att försöka hinna allt jag tänkt mig idag, utan att stressa det minsta lilla. Hur nu det ska gå till. =)

Inga kommentarer: