tisdag 23 december 2008

En evighet på löparbandet

Nu var det gjort! Efter en massa prat med Em så gjorde jag äntligen slag i saken idag, efter många om och men! Jag tog en flaska med iskallt vatten och min nya favoritskiva och gick nerför trappen på simhallen. Och där, där spenderade jag

EN TIMME PÅ LÖPARBANDET!!!

Och oj, oj, oj så psykiskt påfrestande... För jag kan inte påstå att jag var slut i varken ben eller andning efter passet. Det är bara det att det verkligen är allt annat än skoj att springa inomhus med en trist, tråkig "För allas trevnad"-skylt som det enda att titta på. Men nu är det gjort i varje fall! Med 0,5 i lutning så tog en mil exakt 59 minuter och 58 sekunder. Och jag är faktiskt supernöjd över mig själv att jag inte gav upp där mellan 30 och 40 minuter. Men jag frammanade lite av min envishet och gjorde det! *jippie*

Inga kommentarer: