tisdag 10 mars 2009

Garderobrensning

Eller... Egentligen rensade jag i Alvars garderob redan i augusti. Jag rensade, tvättade upp kläder, strök kläder och fotade kläder för att sedan lägga ut dem på Tradera. Det var som sagt i augusti. NU har jag äntligen kommit till skott med det! Så nu är kläderna utannonserade, sålda och paketerade. Nu är det bara att invänta att pengarna ska trilla in på kontot så jag får skicka iväg alla paket! Härligt att få lite mer plats i garderoben igen!

Är det någon som är förvånad om jag säger att den gråmulna marsförmiddagen återigen bjuder på ett fjunigt snöfall? Det handlar inte om några mängder, men jag förstår inte var all snö kommer ifrån. Är det för mycket att hoppas att eftersom det har snöat så mycket i vinter så kommer det inte att regna överhuvudtaget i sommar...? ;-)

Inga kommentarer: